Ordet lettlest

L E T T L E S T

Lettlest er et ord på 8 bokstaver som blir godkjent i ordspill som Scrabble og Wordfeud. Det inneholder følgende bokstaver: E E L L S T T T (sortert alfabetisk). Ordet lettlest har 2 vokaler og 6 konsonanter.

Åtte bokstavsordet har to stavelser og gir 10 poeng i wordfeud, samt 8 poeng i scrabble.

For å se mer informasjon om ordet lettlest, for eksempel for kryssord, kan du se hva som eventuelt skrives om det hos Store norske leksikon.

Ellers kan det være at det finnes mer forklaring i ordboka for bokmål og nynorsk på denne linken.

Vil du gi Ordhjelp en 🌞 junigave? ⛱️️

Ordhjelp.com er et dugnadsprosjekt, men det koster litt å drive nettstedet. Derfor håper vi på en frivillig 🌞 junigave fra deg. 10-20 kroner (eller mer) fra mange gjør at dette nettstedet kan bestå. Alle bidrag hjelper. Gi en gave ved å bruke QR-kode eller vipps-nr 787115 :


Du kan også donere med PayPal:

Finn ord

Ordlisten denne tjenesten bruker inneholder mange 100.000 ord som er godkjent i de fleste ordspill. Bruk knappene og finn dine ord i anagram, rim, kryssord, dikt eller sanger ved å søke på bokstaver. Ordlisten er sist oppdatert 14.09.2023.

Kjekke ord å kunne

Informasjon: